NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
Nowy wizerunek Douglas

Douglas rozpoczyna realizację nowej strategii marki.
Nowa odsłona perfumerii Douglas w Złotych Tarasach

W pierwszy wrześniowy poniedziałek otworzyliśmy perfumerię w Złotych Tarasach - w zupełnie nowej odsłonie!
Już 2 miliony posiadaczy Karty Douglas w Polsce

Liczba posiadaczy Karty Douglas w Polsce przekroczyła  w sierpniu 2 miliony. To bez wątpienia nie tylko odzwierciedlenie zaufania klientów do marki i wyjątkowych produktów, które oferuje, ale także potwierdzenie najwyższej jakości obsługi. 
Premiera nowej odsłony Beauty Street by Douglas w Warszawie

Premiera tegorocznego cyklu eventów Beauty Street miała miejsce w CH Arkadia w dniach 15 i 16 czerwca. Ta inicjatywa pozwoliła marce Douglas zapewnić konsumentkom możliwość odbycia niezwykłej podróży po świecie piękna. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w CH Arkadia ...
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.