Piękno to Ty – Święto kobiet w Douglas

Douglas w swojej kampanii z okazji Dnia Kobiet składa hołd wszystkim współczesnym obliczom kobiecości. Piękna, inspirująca, ambitna i silna – to tylko niektóre z haseł, którymi Douglas zachęca kobiety do odwagi w wyrażaniu siebie, wspierania się nawzajem i doceniania wła...
Fit Lovers w walentynkowej kampanii Douglas

„Love is the greatest gift” –  tym hasłem Douglas w swojej walentynkowej aktywacji inspiruje do okazywania miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się wyjątkowymi upominkami w tym specjalnym czasie.
Douglas z pierwszą perfumerią w Zakopanem

Marka sukcesywnie rozwija sieć perfumerii inwestując w nowych miastach.
Perfumerie Douglas w nowej odsłonie

Stawiamy na rozwój sukcesywnie otwierając perfumerie w nowej odsłonie
Najważniejsze wydarzenie tej jesieni 'Douglas Beauty Days' już za nami

W dniach 28-29 września 2018 roku, w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy odbyły się Douglas Beauty Days. Wydarzenie stanowiło pierwszą odsłonę nowej koncepcji eventów beauty, wprowadzanych w zgodzie z wdrażaną przez Douglas nową strategią wizerunkową.  
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
Nowa odsłona perfumerii Douglas w Złotych Tarasach

W pierwszy wrześniowy poniedziałek otworzyliśmy perfumerię w Złotych Tarasach - w zupełnie nowej odsłonie!
Jeszcze więcej piękna od Douglas. 3 w cenie dwóch 

Wyjątkowa oferta 3 w cenie 2 na produkty Douglas Collection
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
ECO Glamour –Polki  stawiają na naturalność

Kobiety poszukują niezawodnych produktów, którym mogą zaufać, a trend na pielęgnację opartą o naturalne składniki rośnie w siłę. Z tego powodu Douglas prezentuje nowe w Polsce, a znane i uwielbiane na świecie marki, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagając...
Piękno to Ty – Święto kobiet w Douglas

Douglas w swojej kampanii z okazji Dnia Kobiet składa hołd wszystkim współczesnym obliczom kobiecości. Piękna, inspirująca, ambitna i silna – to tylko niektóre z haseł, którymi Douglas zachęca kobiety do odwagi w wyrażaniu siebie, wspierania się nawzajem i doceniania wła...
Fit Lovers w walentynkowej kampanii Douglas

„Love is the greatest gift” –  tym hasłem Douglas w swojej walentynkowej aktywacji inspiruje do okazywania miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się wyjątkowymi upominkami w tym specjalnym czasie.
Douglas z pierwszą perfumerią w Zakopanem

Marka sukcesywnie rozwija sieć perfumerii inwestując w nowych miastach.
Perfumerie Douglas w nowej odsłonie

Stawiamy na rozwój sukcesywnie otwierając perfumerie w nowej odsłonie
Najważniejsze wydarzenie tej jesieni 'Douglas Beauty Days' już za nami

W dniach 28-29 września 2018 roku, w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy odbyły się Douglas Beauty Days. Wydarzenie stanowiło pierwszą odsłonę nowej koncepcji eventów beauty, wprowadzanych w zgodzie z wdrażaną przez Douglas nową strategią wizerunkową.  
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
Nowa odsłona perfumerii Douglas w Złotych Tarasach

W pierwszy wrześniowy poniedziałek otworzyliśmy perfumerię w Złotych Tarasach - w zupełnie nowej odsłonie!
Jeszcze więcej piękna od Douglas. 3 w cenie dwóch 

Wyjątkowa oferta 3 w cenie 2 na produkty Douglas Collection
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.