Perfumerie Douglas w nowej odsłonie

Stawiamy na rozwój sukcesywnie otwierając perfumerie w nowej odsłonie
Najważniejsze wydarzenie tej jesieni 'Douglas Beauty Days' już za nami

W dniach 28-29 września 2018 roku, w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy odbyły się Douglas Beauty Days. Wydarzenie stanowiło pierwszą odsłonę nowej koncepcji eventów beauty, wprowadzanych w zgodzie z wdrażaną przez Douglas nową strategią wizerunkową.  
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
Nowa odsłona perfumerii Douglas w Złotych Tarasach

W pierwszy wrześniowy poniedziałek otworzyliśmy perfumerię w Złotych Tarasach - w zupełnie nowej odsłonie!
Jeszcze więcej piękna od Douglas. 3 w cenie dwóch 

Wyjątkowa oferta 3 w cenie 2 na produkty Douglas Collection
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
Nowy wizerunek Douglas

Douglas rozpoczyna realizację nowej strategii marki.
Nowa odsłona perfumerii Douglas w Złotych Tarasach

W pierwszy wrześniowy poniedziałek otworzyliśmy perfumerię w Złotych Tarasach - w zupełnie nowej odsłonie!
Już 2 miliony posiadaczy Karty Douglas w Polsce

Liczba posiadaczy Karty Douglas w Polsce przekroczyła  w sierpniu 2 miliony. To bez wątpienia nie tylko odzwierciedlenie zaufania klientów do marki i wyjątkowych produktów, które oferuje, ale także potwierdzenie najwyższej jakości obsługi. 
Douglas z pierwszą perfumerią w Zakopanem

Marka sukcesywnie rozwija sieć perfumerii inwestując w nowych miastach.
Perfumerie Douglas w nowej odsłonie

Stawiamy na rozwój sukcesywnie otwierając perfumerie w nowej odsłonie
Najważniejsze wydarzenie tej jesieni 'Douglas Beauty Days' już za nami

W dniach 28-29 września 2018 roku, w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy odbyły się Douglas Beauty Days. Wydarzenie stanowiło pierwszą odsłonę nowej koncepcji eventów beauty, wprowadzanych w zgodzie z wdrażaną przez Douglas nową strategią wizerunkową.  
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
Nowa odsłona perfumerii Douglas w Złotych Tarasach

W pierwszy wrześniowy poniedziałek otworzyliśmy perfumerię w Złotych Tarasach - w zupełnie nowej odsłonie!
Jeszcze więcej piękna od Douglas. 3 w cenie dwóch 

Wyjątkowa oferta 3 w cenie 2 na produkty Douglas Collection
NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.
Nowy wizerunek Douglas

Douglas rozpoczyna realizację nowej strategii marki.
Nowa odsłona perfumerii Douglas w Złotych Tarasach

W pierwszy wrześniowy poniedziałek otworzyliśmy perfumerię w Złotych Tarasach - w zupełnie nowej odsłonie!
Już 2 miliony posiadaczy Karty Douglas w Polsce

Liczba posiadaczy Karty Douglas w Polsce przekroczyła  w sierpniu 2 miliony. To bez wątpienia nie tylko odzwierciedlenie zaufania klientów do marki i wyjątkowych produktów, które oferuje, ale także potwierdzenie najwyższej jakości obsługi. 
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.