“You don’t need lipstick, lipstick needs you” – tym hasłem Douglas launchuje kolekcję czterech nowych linii pomadek Douglas Collection i zachęca do wyrażania swojej indywidualności i charakteru poprzez zabawę kolorami i odważne podejście do makijażu.
Douglas do współpracy zaprosił Olgę Kalicką – aktorkę serialową i teatralną, prezenterkę i prowadzącą programy telewizyjne. W kampanii video prezentowane są dwa looki – Day and Night, z wykorzystaniem wybranych pomadek z Douglas Collection. W kolekcji znalazły się cztery produkty, wyróżniające się czterema wykończeniami: satynowym, matowym, lśniącym i z efektem tatuażu. Pomadki dostępne są w szerokiej gamie kolorów i odcieni.
Tej wiosny twoja pomadka jest taka jak TY – każdego dnia inna.
W wiosennej ofercie Douglas przy zakupie produktów do makijażu Douglas Collection za minimum 89,00zł klienci otrzymają kosmetyczkę.
O kampanii:
25. stycznia rusza w mediach kampania z udziałem Olgi Kalickiej, która potrwa do 9 maja. Składa się z dwóch 45 sekundowych spotów, które stanowią interpretację makijażu na dzień i wieczór oraz dedykowanego contentu, promującego specjalną ofertę Douglas. Kampania wizerunkowa z udziałem Olgi Kalickiej obejmuje działania na Facebooku i Instagramie, a także materiały POS na ekranach digital signage sieci Perfumerii Douglas w całej Polsce. Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Lemon Film, a zakup mediów i kampanię
w kanałach social media i digital – Havas Media.
w kanałach social media i digital – Havas Media.