„Love is the greatest gift” – tym hasłem Douglas w swojej walentynkowej aktywacji inspiruje do okazywania miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się wyjątkowymi upominkami w tym specjalnym czasie.
Marka zaprosiła do współpracy Pamelę Stefanowicz i Mateusza Janusza, duet youtuberów znanych jako Fit Lovers. Blogerzy szerszej publiczności dali się poznać podczas udziału w programie TVN Ameryka Express. Niesłabnąca popularność charyzmatycznej pary inspiruje młodych ludzi do aktywności fizycznej, pozytywnego podejścia do życia i przekraczania własnych granic.
W walentynkowej ofercie Douglas dwa wybrane zapachy będą do kupienia w cenie 199,00zł, a wybraną parę można dowolnie kompletować, spośród 40 propozycji różnych marek.
O kampanii
29. stycznia rusza w mediach kampania z udziałem zakochanej pary youtuberów, która potrwa do Walentynek, 14 lutego. Składa się z 45 sekundowego spotu, który pokazuje ich dzień z życia oraz dedykowanego contentu, promującego specjalną ofertę walentynkową Douglas. Kampania wizerunkowa z udziałem Fit Lovers obejmuje działania na Facebooku i Instagramie, a także materiały POS na witrynach sieci Perfumerii Douglas w całej Polsce. Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Warsaw Production, a zakup mediów i kampanię w kanałach social media i digital – Havas Media.