Perfumerie Douglas w nowej odsłonie
Kopiuj tekst

Perfumerie Douglas w nowej odsłonie

Stawiamy na rozwój sukcesywnie otwierając perfumerie w nowej odsłonie

Na początku września w warszawskich Złotych Tarasach została otwarta perfumeria w zupełnie w nowej odsłonie. Wnętrze zyskało nowe logo, elegancką przestrzeń a także odmieniony wystrój, zgodny z aktualną identyfikacją wizualną firmy. Nową perfumierię cechuje klarowny podział na strefy makijażu, pielęgnacji i luksusowych perfum, tak aby nasze klientki poczuły się wyjątkowo w każdej z nich. Obok bogatej oferty kosmetycznej oferujemy swoim klientkom indywidualne usługi beauty – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało, makijaż na każdą okazję czy dobór indywidualnego zapachu i idealnego podkładu.
Kolejnymi beauty store Douglas, które otworzyliśmy na nowo były perfumerie w CH Magnolia Park we Wrocławiu oraz w CH Plaza Lublin. 

Celem działalności Douglas, jako lidera sektora kosmetycznego w Europie, jest dostarczenie naszym klientkom najlepszych doświadczeń. To właśnie z myślą o potrzebach kobiet powstają nowe, eleganckie perfumerie w których nasze klientki znajdą najlepszej jakości, luksusowe kosmetyki oraz specjalistyczne konsutacje pielęgnacyjne i makijażowe. 

Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu

Sukcesywna ekspansja marki 

Inwestujemy i sukcesywnie rozwijamy swoją sieć perfumerii na terenie całego kraju. We wrześniu br. otworzyliśmy pierwszą perfumerię w Zakopanem. Nasze klientki znajdą w nim ponad 20.000 topowych produktów najbardziej luksusowych marek, w tym także marki i produkty niedostępne w żadnym innym miejscu.
Douglas fot_Paweł Stelmach (7).jpgDouglas fot_Paweł Stelmach (4).jpgDouglas fot_Paweł Stelmach (35).jpgunnamed.jpgunnamed (1).jpg

O Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Posiada ponad 2,5 tysiąca perfumerii i szybko rozwijające się sklepy internetowe w 19 krajach Europy. W roku obrotowym 2016/17 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,8 miliarda euro. Każdego dnia ponad 20 tysięcy pasjonatek urody dokłada wszelkich starań, aby podkreślić piękno klientów i tym samym ich uszczęśliwić.
Douglas posiada w swojej ofercie około 35 tysięcy wysokiej jakości produktów perfumeryjnych, kosmetycznych oraz do pielęgnacji skóry.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.