Nowy wizerunek Douglas
Kopiuj tekst

Nowy wizerunek Douglas

Douglas rozpoczyna realizację nowej strategii marki.

  • Ponad 2 tysiące perfumerii w Europie oraz wirtualne kanały sprzedaży zyskują nowy wygląd.
  • Logo, misja firmy i materiały wizualne podkreślają prestiżowy charakter.
  • Douglas zainwestuje w sumie kilkadziesiąt milionów euro w nową strategię marki.


Dzięki nowej strategii zapewnimy doskonałą widoczność modernizacji sieci Douglas.

Tina Müller, CEO Douglas Europe

Douglas, jedna z wiodących firm w sektorze beauty w Europie, zaprezentowała nowy wizerunek w 17 krajach Europy. Kluczowe elementy najnowszej strategii to nowe logo, nowa misja firmy i nowa koncepcja komunikacji wizualnej. Unowocześnienie marki to jeden z pięciu głównych filarów strategii #FORWARDBEAUTY stworzonej przez Tinę Müller, CEO Douglas Europe. Celem tej strategii jest umocnienie pozycji Douglas na rynku poprzez podniesienie standardów i unowocześnienie wizerunku marki.

Rynek produktów do pielęgnacji urody szybko się zmienia, a Douglas jest głównym motorem tych zmian. W ostatnich  miesiącach dokonaliśmy znacznych inwestycji w rozwój, aby wzmocnić naszą wiodącą pozycję na rynku europejskim oraz rozszerzyć naszą działalność. Dzięki nowej strategii marki modernizacja sieci Douglas będzie tak doskonale widoczna jak nigdy dotąd, a to kluczowy punkt naszej strategii #FORWARDBEAUTY.

Tina Müller, CEO Douglas Europe


Od teraz perfumerie stacjonarne oraz sklep  internetowy douglas.pl zyskują nowy wizerunek. Do końca 2019 roku ponad 2 tysiące perfumerii Douglas w Europie otrzyma nowe logo i odmieniony wystrój.
e-commers.JPG
sklep.jpg

NOWE LOGO DOUGLAS TO TRADYCYJNY WYGLĄD I NOWOCZESNA ESTETYKA

Nowe logo, zaprojektowane przez Peter Schmidt Group w Hamburgu, łączy tradycyjne wpływy i nowoczesną estetykę. Pozostawiono najbardziej charakterystyczny element  dotychczasowego logo Douglas, czyli miętowy kolor. Dzięki temu marka nie straciła na swej rozpoznawalności, a jednocześnie możliwa była całkowita metamorfoza typografii. Nowe logo podkreśla siłę i pewność siebie. Przenikające się litery ‚D‘ i ‚O‘ to wyraz bliskiej relacji z klientami Douglas.
Nowa koncepcja komunikacji wizualnej to ważny element nowej strategii marki Douglas. Słynny fotograf Peter Lindbergh uwiecznił na czarno-białych fotografiach naturalne piękno nowych ambasadorów marki takich jak Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena oraz międzynarodowa influencerka Caro Daur. Również tutaj położono akcent na indywidualne piękno i autentyczność. Fotografie wykonane w ramach kampanii zmieniły wygląd perfumerii Douglas, stron internetowych i innych kanałów dystrybucji. Nowa strategia marki Douglas jest realizowana krok po kroku. W sumie firma Douglas zainwestuje kilkadziesiąt milionów euro.
Specjalnie dla Douglas znakomity fotograf Peter Lindbergh zaprosił do współpracy międzynarodowe Top modelki i Top modeli

Specjalnie dla Douglas znakomity fotograf Peter Lindbergh zaprosił do współpracy międzynarodowe Top modelki i Top modeli

O Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Posiada ponad 2,5 tysiąca perfumerii i szybko rozwijające się sklepy internetowe w 19 krajach Europy. W roku obrotowym 2016/17 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,8 miliarda euro. Każdego dnia ponad 20 tysięcy pasjonatek urody dokłada wszelkich starań, aby podkreślić piękno klientów i tym samym ich uszczęśliwić.
Douglas posiada w swojej ofercie około 35 tysięcy wysokiej jakości produktów perfumeryjnych, kosmetycznych oraz do pielęgnacji skóry.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.