NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

NOWA STRATEGIA WIZERUNKOWA DOUGLAS

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.

Współczesne piękno to indywidualność, autentyczność i pewność siebie. Dlatego kobiety w Douglas czują się sobą, czują się piękne i szczęśliwe. Te wszystkie aspekty podkreślmy w naszej nowej kampanii marketingowej 

Agnieszka Radawiec, Marketing Director Douglas Polska

O KAMPANII

Kluczową rolę w nowej kampanii wizerunkowej Douglas odgrywają niezwykłe czarno-białe zdjęcia Petera Lindbergha, ikony światowej fotografii mody. Bohaterami sesji są międzynarodowe gwiazdy modelingu – Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.
Nad nową światową strategią komunikacji oraz kampanią marki Douglas pracował Jung von Matt/NEXT ALSTER oraz agencja Select World. 
44_Group_Mother'sDay_Campaign_190430_view.jpg19_Alexa_HairCare_190430_view.jpg29_Lineisy_BodyCare_190430_view.jpg40_Group_Gifting_General_190430_view.jpg09_Cara_Eye_Close_190430_view.jpg01_Cara_Fragrance_190430_view.jpg
W Polsce za adaptację kampanii odpowiada Group One ( Value Media i Gong ). W 6 największych miastach w Polsce pojawiły się wielkoformatowe nośniki outdoorowe, o łącznej powierzchni reklamowej aż 3,5 ha! Oprócz tego kampania rusza w radiu, na największych portalach kobiecych i social mediach, a także w prasie kobiecej, magazynach lifestyle i people (Vouge, Twój Styl, Pani, Glamour, Elle, Viva, Gala).

O DOUGLAS

Douglas jest liderem sektora kosmetycznego w Europie i posiada około 2500 perfumerii oraz szybko rozwijające się sklepy internetowe w 19 krajach. W roku obrotowym 2016/17 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,8 miliarda euro. Każdego dnia około 20 000 wyspecjalizowanych ekspertów kosmetycznych dokłada wszelkich starań, aby ich klienci czuli się piękniejsi i dzięki temu szczęśliwsi.
W Polsce, Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii. Obecnie posiada 132 salony stacjonarne oraz autoryzowany sklep internetowy douglas.pl. W ofercie Douglas znajduje się na wyłączność ponad 70 marek, m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Michael Kors, Jo Malone London, Elie Saab, Tom Ford, Bobbi Brown, La Mer, Sensai, MAC, Nude by Nature, Diego Dalla Palma, Douglas Make-up czy Douglas Home SPA. Douglas to także cykliczne eventy edukacyjne organizowane w perfumeriach w całej Polsce: metamorfozy Douglas Beauty Street, Akademia Makijażu Douglas oraz Instytutu Pielęgnacji Douglas.
Załączniki

Pobierz wszystkie

40_Group_Gifting_General_190430_view.jpg

grafika | 975 KB

Pobierz
29_Lineisy_BodyCare_190430_view.jpg

grafika | 979 KB

Pobierz
09_Cara_Eye_Close_190430_view.jpg

grafika | 645 KB

Pobierz
01_Cara_Fragrance_190430_view.jpg

grafika | 207 KB

Pobierz
PRESS_Douglas_zewnetrzny_ Maj 2018 .pdf

pdf | 694 KB

Pobierz
44_Group_Mother'sDay_Campaign_190430_view.jpg

grafika | 1,19 MB

Pobierz
19_Alexa_HairCare_190430_view.jpg

grafika | 1,19 MB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.